Αύριο, Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου, ο Φοίβος Δεληβοριάς κλείνει τον κύκλο της καλοκαιρινής του περιοδείας με μία συναυλία στην Αθήνα, στο Κηποθέατρο Παπάγου.
Όπως έχετε διαβάσει σε παλαιότερο άρθρο
μας, η Monika κλείνει τον κύκλο των τριών εμφανίσεων της στην Ελευσίνα,
τη Θεσσαλονίκη με τη σημερινή της συναυλία στο Κηποθέατρο του Παπάγου.