Αν οι Depeche Mode κυκλοφόρησαν το χειρότερο τους cd εδώ και χρόνια, οι PSB κατάφεραν κι είπαν ΝΑΙ στην έμπευσή τους και μας παρουσίασαν το καλύτερο τους cd, μάλλον από την εποχή του Behavior.
Αναμφισβήτητοι κυρίαρχοι της βραδιάς της Τετάρτης ήταν οι Bloc Party. Παρά τα εμφανή προβλήματα στον ήχο (κάπως λιγότερα πάντως από όσα παρατηρήθηκαν στους, ανέλπιστα καλούς στο... δεύτερο ημίχρονο, PrimalScream), ο Kele Okereke και η παρέα του στάθηκαν αντάξιοι των προσδοκιών μας και μας άφησαν αρκετά ικανοποιημένους.