Το Grill-In-Da-Mix είναι μια νέα στήλη του MixGrill της οποίας η βάση θα είναι η ηλεκτρονική μουσική. Επίσημα ξεκινάει την Τετάρτη 10-09-2008 και θα κυκλοφορεί εβδομαδιαία.