Το
περιμέναμε την 1η Ιουλίου από το BBC, αλλά ήρθε μόλις χθες βράδυ από το
Ισπανικό Canal+. Σε παραγωγή του Nigel Godrich, του 6ου μέλους των Radiohead κατά κάποιον τρόπο, δείτε παρακάτω...
Πριν λίγα
λεπτά, o Phil Selway των Radiohead ανέβασε ένα νέο τραγούδι του
συγκροτήματος από το "From The Basement' session". Πρόκειται για το
"Staircase", στο οποίο υπάρχουν δύο drummers, ο Phil Selway και ο Clive
Deamer.