Βαγγέλης Γκρέκο
Από τα 6 ξεκίνησε η επαφή του με τη μουσική. Αγάπησε το αρμόνιο, λάτρεψε τη μουσική! Μετά ήρθε το ραδιόφωνο και η καλλιτεχνική επιμέλεια σε τρεις δίσκους! Δε σταματάει να ψάχνεται και να ακούει νέες μουσικές! Η ατάκα που τον αντιπροσωπεύει είναι «Μέρα χωρίς μουσική είναι μια κακή μέρα!»

Βρεθήκαμε στις πρόβες της "Συνάντησης" του Σταύρου Ξαρχάκου με την Άλκηστη Πρωτοψάλτη

Είναι ίσως από τις πιο σημαντικές συναυλίες του φετινού καλοκαιριού και μια σύμπραξη που αναμένεται να χαρίσει ανεπανάληπτες στιγμές.
26/06/17 11:00