Βαγγέλης Γκρέκο
Από τα 6 ξεκίνησε η επαφή του με τη μουσική. Αγάπησε το αρμόνιο, λάτρεψε τη μουσική! Μετά ήρθε το ραδιόφωνο και η καλλιτεχνική επιμέλεια σε τρεις δίσκους! Δε σταματάει να ψάχνεται και να ακούει νέες μουσικές! Η ατάκα που τον αντιπροσωπεύει είναι «Μέρα χωρίς μουσική είναι μια κακή μέρα!»

Μια πιο καθαρή ανάσα | Whatever makes us happy on a Sunday morning

Είναι εκείνες οι μέρες που αναπνέεις ελεύθερα και με δυναμισμό. Είναι εκείνες οι μέρες που πιστεύεις ότι ο κόσμος ίσως μπορεί να αλλάξει!
11/10/20 08:00