Από τα 6 ξεκίνησε η επαφή του με τη μουσική. Αγάπησε το αρμόνιο, λάτρεψε τη μουσική! Μετά ήρθε το ραδιόφωνο και η καλλιτεχνική επιμέλεια σε τρεις δίσκους! Δε σταματάει να ψάχνεται και να ακούει νέες μουσικές!
Η ατάκα που τον αντιπροσωπεύει είναι «Μέρα χωρίς μουσική είναι μια κακή μέρα!»
Με το "City Streets" του να δίνει μια αισιόδοξη νότα, ο Πάνος Μπίρμπας μας εξιστορεί την εμπειρία του εγκλεισμού, τη συναναστροφή του με τους πρόσφυγες αλλά και την αξία της ζωής.