Γεννήθηκε, μεγάλωσε και ζει στη Θεσσαλονίκη. Κάπου στην πορεία άκουσε πως «Υπάρχει μόνο ένας τρόπος ζωής, ο δικός σου.» και από τότε προσπαθεί να τον βρει. Όσο κι αν αλλάζει, πάντα ακούει μουσική.
Με αφορμή το δισκογραφικό του ντεμπούτο συζητήσαμε μαζί με τον Θοδωρή Σμπιλή για τη διαδικασία της δημιουργίας, για την καραντίνα αλλά και για το τι θέλει να κάνει μόλις «ελευθερωθούμε» ξανά!