Γεννήθηκε, μεγάλωσε και ζει στη Θεσσαλονίκη. Κάπου στην πορεία άκουσε πως «Υπάρχει μόνο ένας τρόπος ζωής, ο δικός σου.» και από τότε προσπαθεί να τον βρει. Όσο κι αν αλλάζει, πάντα ακούει μουσική.
Η σειρά έχει ωραίες στιγμές αλλά συνολικά αποτυγχάνει να γίνει κάτι παραπάνω από μια μέτρια μοντερνοποίηση της ταινίας. Πώς εκφράστηκε η μετάλλαξη των χαρακτήρων στα όσα ακούγονται;